collegeexperience.blogg.se

Valkommen till en inblick i hur det ar att vara student pa ett valkant universitet i USA. Allt som beskrivs har hant men namn kan vara fiktiva for att skydda personers identitet.

Chines

Publicerad 2012-10-04 18:39:11 i Allmänt

Efter alla lektioner var klara, jag hade jobbat klart och min möte med min Political Science professor var över så gick jag och några vänner, J, T och H ut och åt. Vi fyra tryckte alla in oss i J's truck, som tur var så har den ett baksäte men det blev ändå trångt. Det faktum att H är åksjuk och sitter i baksätet med mig gör ju inte saken bättre men väldigt underhållande när han låg ner över mig och vi åkte genom en drive-thur för att handla dessert i en nästan för stor bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela