collegeexperience.blogg.se

Valkommen till en inblick i hur det ar att vara student pa ett valkant universitet i USA. Allt som beskrivs har hant men namn kan vara fiktiva for att skydda personers identitet.

Fredag 5 okt.

Publicerad 2012-10-05 23:48:06 i Allmänt

i dag har vi varit nere i staden runt skolan och jag köpte ett par sköna skor och en klänning som jag hade tänkt ha på home coming, vilket passar perfekt för den är i en av våra skolfärger. Personligen tycker jag det är viktigt att stötta lokal butikerna runt omkring så att de kan finnas kvar. Nu har jag lite gossip för er, jag och en vän, N från New york bestämde oss för att se en film och jag tog en bild av hans rumskamrats sida, det står nämligen ett par skor där som inte tillhör honom men en tjej, B, så B och M har alltså ihop det men vill inte att någon ska veta. Ett tips är att inte lämna några spår då... Opps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela