collegeexperience.blogg.se

Valkommen till en inblick i hur det ar att vara student pa ett valkant universitet i USA. Allt som beskrivs har hant men namn kan vara fiktiva for att skydda personers identitet.

Rolig uppgift

Publicerad 2012-10-03 08:32:02 i Allmänt

Förmodligen det roligaste skolarbetet jag någonsin gjort, även om det var lite frustrerande i början. I Engelskan fick vi i uppgift att beskriva ett något som är omöjligt och jag valde "Att andas under vatten" vilket sedan blev min uppgift att hitta en lösning till. Detta är alltså min bild, där jag beskriver problemet och illustrerar det. Att sitta och jobba i paint igen som betydligt äldre än när man var lite och höll på med det för skojs skull gav en rolig och stundtals komplicerad kväll som jag nu är färdig med. Hoppas min professor uppskattar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela